13 mai, 2010

loterii külastajate uuring

Et selle blogi eesmärgiks on, teadagi, tulevasi reklaamiandjaid lüpsta, siis on tulnud mõnda aega tegelda nõuetelevastava külastajauuringutega (eelmiste küsitluste tulemused siin), sest millegagi tuleb reklaamiandjatel kott pähe tõmmata ja muu selline brändi- või tooteesitluse bla-bla-bla.

Peale viimast küsitlust hakkab tekkima meeleheide – no kuidas seletada reklaamiandjatele sellist tulemust (mitte et see varasemate küsitluste taustal ootamatu tunduks, aga siiski), kui vaevalt 13 külastajat vaevus vastama sooküsimuse kohta ja mida need õnnetukesed endast arvavad (võimalus oli valida mitu varianti, vastavalt südametunnistusele!):
olen meessoost – 7
olen naissoost – 5
olen hämmeldunud – 4
tahan olla naine – 3
i wanna be your dog – 3
tahan olla mees – 2

Et siis sellised lugejad. Mõnus. Ei kurda.

-

musketäride küsitlus
meelepäraseim kirjandusväljaanne
maailmalõpp, meie
tahaks ühe päeva olla

6 kommentaari:

Tiina ütles ...

Kohe nii suured plaanid! Facebook ja puha :D
Mina näiteks loen enamikke blogisid läbi readeri ja seega siia lehele niisama ei satugi, et küsimustikke täita.

kolm ütles ...

Siin käib iga nädal tõsine turundusuuring ja müügisuhtlemine ja karaoke kapitalism ja riski hindamine ja telefonimüük.

Tiina ütles ...

Ja mina kogu aeg imestan, et miks küll inimesed viitsivad raamatutest kirjutada. No mina kirjutan, aga teised? Nüüd siis asjalood selged.

PS. Praegu ka küsimustikku ei täida, sest kus on valik "tahaksin olla kuninganna koerake"?

kolm ütles ...

de Treville on see koerake, ja Rochefortki. Valikut kui palju.

e ütles ...

Ei suuda samuti neile küsimustikele vastata.
Sooküsimusele mõtlesin küll vastata, et "olen hämmeldunud", aga mõistsin siis, et sellest võib valesti aru saada. Tegelikult olen hämmelduses selle üle, mis imelised uuringud ja missugused vastused.
Mul tekkis juba küsimus sellega, et kas see, et ma olen, välistab kuidagi selle, et ma tahan olla ;)

kolm ütles ...

"olen hämmeldunud" sai ühe lisahääle niisiis, tõustes võrdseks naissoolistega. Põnev!

Lemmikvastuseks küsitlustel oli kevadise armumise kohta - "ei saa, partner olemas". No tore... ega jah... püsisuhe ei vaja värskendust ega midagi.