21 oktoober, 2010

Peeter Volkonski – Volgi naljad (2008)

Järgnevat postitust ei sobi lugeda alaealistel ja nõrgemasoolistel. Või noh, üleüldse.

Abielupaar sõidab kooselu 25. aastapäeva tähistama samasse motelli, kus nad mesinädalaidki veetsid.
Toas küsib naine: “Kallis, mida sa mõtlesid, kui nägid esimest korda minu alasti keha?”
“Mõtlesin, et tahaks su ajud välja keppida ja tissid kuivaks lutsida!” vastab mees.
Naine võtab riidest lahti ja küsib: “Aga nüüd?”
“Nüüd tundub mulle, et olen head tööd teinud!” (lk 31)

Üks mees tahtis endale teleskoopi osta. Ta läks poodi ja palus müüjal seda endale näidata.
Müüja tõi teleskoobi välja ja ütles: “See on nii hea riist, et te võite näha isegi minu maja seal kaugel mäe otsas.”
Mees vaatas torusse ja hakkas naerma.
“Mis seal naljakat on?” küsis müüja.
“Alasti mees ja alasti naine jooksevad ümber maja,” vastas mees.
Müüja haaras mehe käest teleskoobi ja vaatas samui oma maja poole. Siis andis ta mehele kaks kuuli ja ütles: “Siin on kaks kuuli. Ma annan selle teleskoobi teile jumala muidu, kui te ühe kuuliga lasete mu naisel pea sodiks ja teise kuuliga sellel vennikesel riista küljest.”
Mees vaatas veel kord teleskoopi ja ütles: “Teate, mulle tundub, et piisab ühest kuulist.” (lk 52)

Elas kord kapten nimega Bravado. Ta oli vapper mees, kes ei tundnud kunagi vaenlase ees hirmu. Kui neid ründas piraatide laev, käskis Bravado alati tuua oma punase särgi ja tormas kõige esimesena lahingusse.
Ühel õhtul pärast järjekordset võitu küsis üks meestest, miks kapten võideldes alati punast särki kannab.
“Sellepärast,” vastas kapten, “et kui ma haavata saan, pole verd näha ja mu mehed ei hakka kartma.”
Järgmisel hommikul märkas meeskond, et neile läheneb mitte üks, vaid tervelt kümme piraatide laeva. Kõik vaatasid ootusärevalt kapteni poole.
Kapten vaatas jäise pilguga liginevat armaadat ja hüüdis: “Tooge mu pruunid püksid!”” (lk 90)

“Mees ärkab haiglavoodis ja karjatab: “Ma ei tunne oma jalgu!”
Doktor: “Sest me amputeerisime teie mõlemad käed.” (lk 111)

Instruktor õpetas noort spermatosoidi: “Kui sa sireeni kuuled, hüppa kohe tunnelisse ja hakka kiiresti ujuma, kuni jõuad niiskesse koopasse. Selle lõpus näed sa punast pallikest. Mine tema juurde ja ütle: “Tere, mina olen spermatosoid!” Tema vastab sulle: “Tere, mina olen munarakk!” Sellest hetkest alates hakkate tegema koostööd loote loomisel. Kui kõik on selge, siis edu sulle!”
Kaks päeva hiljem tegi spermatosoid parajasti just väikest uinakut, kui kõlas sireen. Spermatosoid ärkas üles, hüppas tunnelisse ja hakkas kiiresti-kiiresti ujuma. Ta teadis, et peab esimesena kohale jõudma. Kui ta selja taha vaatas, nägi spermatosoid, et tema võistlejad on kaugele maha jäänud.
Ta jõudiski esimesena punase pallikese juurde ja ütles: “Tere, mina olen spermatosoid!”
Punane pallike naeratas ja vastas: “Tere, mina olen mandel!” (lk 166)

Üks mees istub õhtul üksinda oma kontoris, kui äkki ilmub tema ette džinn ja küsib: “Ning milline on sinu kolmas soov?”
Mees satub segadusse: “Kuidas ma saan soovida kolmandat soovi, kui ma pole veel kahte esimestki soovinud?”
“Esimest sa lihtsalt ei mäleta,” vastab džinn, “sest sinu teine soov oli, et kõik oleks jälle endine. Nüüd on sul järel ainult üks, viimane soov.”
“Ma muidugi ei usu seda,” ütleb mees, “aga olgu pealegi. Tee nii, et kõik naised mind tahaksid!”
“Tehtud!” vastab džinn ja lisab igaveseks kadudes: “See oli, muuseas, ka sinu esimene soov...” (lk 171)

Kommentaare ei ole: