27 detsember, 2010

Juha Vuorinen – Joomahullu päevaraamat (2004)

Tegelt selline küsimus, kas kuskilt saaks laenata sellist filmi nagu Haloneni “Joulubileet”? (Jah, ei tegele torrentitega jne.) Et noh, hea soome huumor või nii, ja suvine meeleolu oleks praegu igati tervitatav.
Raamatu kolmandal lugemisel võib rahumeeli igavamaid osasid vahele jätta – kõik need fännikirjad jms. Noh, ei kujuta ette, et seda raamatut lähiaastatel uuesti loeks, nüüd on nagu asi täiega ammendunud. Peaks ikka Venedikti taastarbima. Või lihtsalt vait olema.

Mu naerutuju läks üsna ära, kui ma seda piiritust nuusutasin. See haises nagu küünelaki eemaldaja. Proovisin kõikvõimalikke lahjendamismooduseid, aga miski ei võtnud sellelt piirituselt ära kohutavat petrooli maitset. Lõpuks hakkasin seda jooma lihapuljongiga. Hiilgav idee, polnud enam tarvis mõelda, kas olen söönud või ei ole. Oli ilmselt esimene kord, kui ma kustusin lihapuljongitassi juurde.” (lk 35-36) 

Kuna tegemist oli teadusliku katsega, otsustasin proovida ka erinevaid mooduseid viina joomiseks. Ostsin lutipudeli. Naljakas tunne oli imeda veini lutipudelist. Ilmselt meenus mulle mõni lapsepõlvetrauma, sest ma hakkasin lutipudelist viina imedes äkitselt tugevasti nuuksuma. Otsustasin lutipudelist loobuda ja viia see ülemise korruse prouale, kellel on väike laps. Proua võttis pudeli tänulikult vastu.” (lk 245)

Kommentaare ei ole: