21 jaanuar, 2011

Michal Černik – Kes ehmatab ploome (1991)

Luuletus kiilanejatele.

VIIMNE JUUS

Aidake, on asi hull!
Kes mu juust on näinud?
See jäi kammi külge mul
ja on kaotsi läinud.

Annan mõne tundemärgi,
leiate ta nende järgi:
ta on peenike ja blond
ja tal puudub ülikond,

ta on detsimeeter pikk
ja on nelikümmend aastat vana,
üks ots keerdus on
tal kõverana.

Kas on elus ta
või juba surmasuus?
Palun aidake, ta oli
mu ainus juus!

Nii ütles pea.

Kui keegi teaks,
oleks hea,
muidu muutun häbist kiilaspeaks.

(lk 9)

Pärna illustratsioonid on ikka geniaalsed.

5 kommentaari:

Juurak ütles ...

Lullade kvaliteet jääb illustratsioonide kvaliteedile kõvasti alla... Kahjuks.

kolm ütles ...

illustratsioonide pärast automaatselt arvasingi, et tegu hea asjaga, aga jah.

Anonüümne ütles ...

ma olen antikvariaatidest nats taga ajanud Pärna "Naljapildiaabitsat". see oli ka väga hea. Tagurpidi on igal pool müügil, aga miskipärast seda aabitsat pole kuskil. nii et wink-wink, kui seda blogi loeb mõni antikvariaaditöötaja, siis ehk ta paneks mulle kõrvale, kui näppu juhtub;)

kolm ütles ...

hah, eile just vaatasin monty pythoni esimesest hooajast paari osa, ikka puhas kuld see "nudge-nudge, wink-wink" intro, kus cleese küsitleb "poisse".
http://www.youtube.com/watch?v=SrDFGa0juCM

bret ütles ...

oh, selle raamatu kaanepilt on nagu oma inimene, sest umbes 12-aastasena nägin kõvasti vaeva, et see täpselt maha joonistada. väga halb ei tulnudki. mnjah, raamatu sisust pole seevastu mitte ühtegi mälestust.

ja Monty Phyton on äge.