18 märts, 2011

Uno Sikemäe – Mõtterännud haikude ajas (2005)

Materjali haikudeks võib leida pea kõikjalt.

TÜHI KOHT
Et loodus tühja
kohta ei salli rännul,
söö leiba kännul. (lk 3)

LUBA
Valgusfooris mul
on roheline tuli.
Hakkan astuma! (lk 4)

UUDIS
Lapsed vaadake!
Kevad on meie õues,
lumememm pissib. (lk 11)

VÕÕRAS
Kurgede hääles
oli tugevalt tunda
aafrika aktsent. (lk 13)

PÕHJUS
Enam ei karda
ma koputust uksele,
uks viidi ära. (lk 15)

LÄBI ÖÖ
Ilm oli pime.
Oleks pidanud sinult
küsima nime. (lk 21)

VÕÕRAS
Sind ma ei tunne,
sina tulid alles siis,
kui ma olin suur. (lk 35)

SELGE
Vihma ei saja,
kui taevas on pilvitu.
Kõigile selge. (lk 37)

ÜKS SOOV
Palun teilt juua,
sest mu kõht on tühi ja
magada tahaks. (lk 38)

RAHUTU RAHUAEG
Sõda tulemas.
Kus on rahu pooldajad?
Lennake tuvid! (lk 42)

UNENÄOD
Tööpäev saab otsa.
Unenäod järjekorras
voodi ees ootel. (lk 52)

Kommentaare ei ole: