18 märts, 2012

Avatud saatuseraamat (2001)

Raamat siis... kus õpetatakse inimese iseloomu määrama käekirja või suitsetamismaneeri järgi (päris arusaamatu, kuidas inimesed siinsete jooniste järgi suitsetada võivad), või mida kõneleb inimese pea tema varjatud omadustest. Mis on muidugi igati õpetlik ja tõene ning avardab mu maailmamõistmist. Veel on kõva peatükk käejoonte vaatamisest, mida siiski ei lugenud.

Aga üks peatükk on “Lillede keel”(lk 23-32), kus saab teada, mida õigupoolest mõeldakse (või – mida sa tahad märku anda!), kui kingitakse lilli või taimi või suisa puid. Tasub teada, kui poes vilju valid!
Näiteks:

Aaloe – sõprus tilgutab palsamit su südame haavadesse.
Apelsin – alandus ja halastus on sinuga jäädavalt ühendatud.
Aedkress – kas ma võin su vandeid uskuda?
Ananass – oh tunneks ma alati roosisuud oma huultel.
Haavaleht – mind ähvardab hädaoht, kas hakkad mind kaitsma?
Haavaoks – mul on suur kartus, aga ma ei või sellest rääkida.
Jalakaleht – minu lootus on otsas.
Jalaka oks – ma peaaegu suren rõõmu pärast, et sina mind armastad.
Kadakas – vaesus on armastuse proovikivi.
Kanep – ära peida end mu eest.
Karikakar – talitse oma himusid.
Kurgileht – ma soovin su saatja olla.
Mädarõigas – kas said aru.
Melon – küll meie armastus saab ka ükskord küpseks.
Naerileht – sinu külmus teeb mind päris hulluks.
Nartsiss – ära ole uhke!
Odrapea – kas ma näen sind pea?
Paiseleht – ei ole lusti.
Pärnaleht – armu kaisus unustatakse kõik.
Petersell – sind ehib alandus.
Põldkummel – ära ole nii räpakas.
Roosileht – parem, kui sa ei oleks oma armastust avaldanudki, ma ei või sellele vastata.
Sammal – vaikselt avab taevas meile õnne.
Sidrun – ela hästi ja pea ka mind meeles.
Tammeleht – kaitse mind!
Tikrileht – rutta pikkamööda.
Võilill – sinuta ei või ma õnnelik olla.

4 kommentaari:

Tiina ütles ...

Mehed kõik naistele kurgilehti ja sammalt kinkima! See teebki meid õnnelikuks!

kolm ütles ...

Tikrileht seepeale.

Kader ütles ...

Püüdsin välja mõelda, mida tähendaks lehtedega jalakaoks, aga juhe jooksis kokku ...

kolm ütles ...

Tuleb terve puu välja juurida, kohe nagu soovikaleidoskoop.